Известие

Collapse
No announcement yet.

Разход 10л./100км 1.9ТД ???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
    Моята Делта почна от 12/100

    Смених темростата и падна с 1 и малко на 100 разхода, доколкото помнч
    понаучих се да карам
    направих основен ремонт на двигателя за 5000лв
    ходих на центровка
    махнах катализатора
    смених съединител
    двигателя за разработи 12-13000км


    в резултат на което стигнах до разход малко под 8 в София и 4.5-5 извънградско със 100км/ч средно


    Мотора е идентичен с този в Алфата...
    Колега колата не е за ремонт ,компресия 31-а атмосфери на цилиндър е префектна за тоя мотор ,центровката си е на белези ,съйдинителя съм го сменил преди два месеца ,катализатор няма. Двигателя е на 194944км .
    За това как я карам ,ми не я жаля много но не съм и постоянно залепил педала на газта до пода.
    Нормално си я карам до 2000об./мин. и сменям предавка рядко до 2500об.
    Термостата ще да е ,ще пиша.

    Comment


    • #17
      Тоя мотор го даваха с компресия около 22 нормално, доколкото помня
      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

      OEM & Ventura Garage
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

      Comment


      • #18
        Ако гледаш в аутодата това не е компресия а compression ratio или компресионно съотношение . Нормалната компресия е 28-32....
        Last edited by RokFort; d.m.y г., 23:31.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от RokFort Покажи съобщение
          Ако гледаш в аутодата това не е компресия а compression ratio или компресионно съотношение . ..
          По-познато е като 'степен на сгъстяване'
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #20
            Моята градско я засякох вчера , с 10 литра от Лукоил , 168 км. До Търново през Шипка я свалям на 5.4-5.6л./100км.
            145 1.6 ТС '97 ех.
            145 1.9 JTD '00
            307 CC 2.0 '04

            Comment


            • #21
              Смених термостата и сега всичко си е ок с температурата.
              Сега остана само да я засека колко ще е разхода и ще пиша .

              Има и снимка на стария и на новия термостат.
              Attached Files

              Comment


              • #22
                градско не е засичана но извън градско 6л.-110/120км.
                колега,за какви пари си взе термостата
                Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от reptli Покажи съобщение
                  градско не е засичана но извън градско 6л.-110/120км.
                  колега,за какви пари си взе термостата
                  Между 50 и 80лв е, в зависимост от модела...
                  Поне 4 са...бройте си датчиците, като сменяте...че аз връщах 3 пъти...
                  156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                  OEM & Ventura Garage
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                  Comment


                  • #24
                    Термостата струва 45лв ,моя е с трите датчика общо са 4 модела за 1.9тд.
                    Смяната си я извърших аз в сервиза на брат ми ,не е много сложна и не изисква спецялни майсторски умения.

                    Сваляте акумулатора и става достъпно за работа ,единственото нещо което създава малко затруднения е вакум попмпата но се работи де.
                    Развивате всички скоби на маркучите общо три болта държат термостата като за единия се захваща и металбата тръба от интеркулера към двигателя ,много внимателно откачате датчиците от буксите им.
                    След това сваляте термостата зачиствате мястото ,сваляте датчиците от стария термостат и ги завивате на новия слагате гарнитурата мажите с някакъв силикон който издържа на температура и нареждате всико на ново.

                    ВНИМАВАЙТЕ!!!!
                    Внимавайте когато се навиват болтовете който държат термостата за главата да не превъртят ,главата е алуминий а болтовете са метални и често се случва ,тогава се налага навиване на по дълги болтове или да се прави нова резба а това е голямо главоболие...

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Satanism Покажи съобщение
                      Между 50 и 80лв е, в зависимост от модела...
                      Поне 4 са...бройте си датчиците, като сменяте...че аз връщах 3 пъти...
                      питам защото едвам го намерихме (този с многото датчици) и там където го намерихме все казваха 140+ в крайна сметка БЕХР за...50-80 лв. смяната наистина не е сложна няма какво да се плашат тези които ще го сменят само да си номерират датчиците че
                      Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от reptli Покажи съобщение
                        питам защото едвам го намерихме (този с многото датчици) и там където го намерихме все казваха 140+ в крайна сметка БЕХР за...50-80 лв. смяната наистина не е сложна няма какво да се плашат тези които ще го сменят само да си номерират датчиците че

                        Аз кво да кажа, че като от 4 варианта за Ланча Делта, накрая взех такъв за Алфа 145/6, че да пасне...

                        И още куп неща по окачването и мотора така...
                        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                        OEM & Ventura Garage
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                        Comment


                        • #27
                          Имам един въпрос относно тая смотана червена лампа над стрелката за температурата ,една сутрин като тръгвах за работа дадох на контакт и тя светна и от тогава не е изгаснала.

                          Това беше още преди да сменя термостата и колата не е загрявала повече от 60 градуса.

                          Та някой дА знае на кой датчик е вързана за да му проверя буксата и ако не е от там да сменя самия датчик.

                          Закачам една снимка за да видите за кое става дума снимах я днес.

                          И някой да ми каже там кадето е стрелката ли е 90 градуса ,че бая фантазия трябва да имаш че да разбираш на тая стрелка.
                          Attached Files
                          Last edited by RokFort; d.m.y г., 00:04.

                          Comment


                          • #28
                            за лампичката не мога да помогна иначе това според мен е оптималната температурата сега по студовете с нормално каране стои на 80+- при мен когато се напъне сериозно,пимерно по някоя магистрала с върло стига до делението под120+ ( това предполагам е защото радиатора е за смяна ) абе общо взето бая и играе стрелката за тем. и при вас ли е така?
                            Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от reptli Покажи съобщение
                              за лампичката не мога да помогна иначе това според мен е оптималната температурата сега по студовете с нормално каране стои на 80+- при мен когато се напъне сериозно,пимерно по някоя магистрала с върло стига до делението под120+ ( това предполагам е защото радиатора е за смяна ) абе общо взето бая и играе стрелката за тем. и при вас ли е така?
                              Ако ти е мил двигателят, недей я напъва по магистрала, докато не смениш радиатора! Не знам дали си чувал какви могат да са последствията от прегряване при дизел, а също и цените по ремонта
                              _______
                              146 JTD - ex
                              Renault Megane II 1.5 dci - ex

                              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                                Ако ти е мил двигателят, недей я напъва по магистрала, докато не смениш радиатора! Не знам дали си чувал какви могат да са последствията от прегряване при дизел, а също и цените по ремонта
                                разбира се че ако температурата се вдигне до там не се напъва какви по-различни от на бензин може да са последствията от прегрят дизел убедил съм се че двигателят е изключително здрав

                                а каква е тем. която вдигат при изряден двигател имам предвид при по-силни натоварвания
                                Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X